Merhaba yorumları tek tek okudum ve deneyimlediğim şeyleri paylaşmak istiyorum. Kızım 4 buçuk aylık makatta çatlağı vardı şükür şimdi iyileşiyor ama böyle bir sorun var ise mustela çatlağa giriyo ve temizlenmesi zor oluyor vede sürümü de zor bence. Bir arkadaş da zeytinyağı demiş çatlaktan dolayı kaka yapamıyordu ve fitil kullandık bu süreçte de fitil acıtmasın diye zeytinyapı sürdüm doğal. Ama doğal da olsa asidik yapılı olduğu için pişik yaptı makat kısmını. Üstelik doktorlar önermiyor kaç tanesine gittiysem zeytinyağı değdirme dedi. Sudocreme gelince bizim doktorumuz asla kullanma dedi nedenini bilmiyorum bazen bana lazım oluyor geçiriyor ama bebeğime kullanmadım bizim için yasaklı ürün. İncia da kullandım ayriyeten içinde susam yağı var bebeğiniz alerjikse tavsiye etmem. Benimki değildi sorun olmadı ama fazla yağlı olduğu için bebeğimin teni kabul etmedi. Sürümü çok kolay ama bize uymadı. Şuan doktorumuz pişik önleyici olarak bepanthol baby önerdi. Pişik giderici olarak da hamazinc krem. Pişik olduğunda yada kızarıklık hamazinc kullanıyorum, geçtiğinde bepanthol devam. Umarım faydalı olur size de paylaşımım. Sağlıklı günler herkese.