quelina Kesinlikle ecowell derim hem içeriği çok temiz hem de alerji riskine karşı ekstra özenli formüle edilmiş biz çok memnun kaldık pişiğin oluşmasını engelliyo
dreamm albatross rosmanlarda satılan penaten pişik kremi kullanıyorum bu zamana kadar kullandığım en iyisii 👍
[silindi] dreamm ben de penaten ürünlerini kullanıyorum nemlendiricisi ve şampuanı da aynı zamanda. Şampuan ve nemlendirici de inanılmaz memnunum. Daha ilk kez pişiğimiz oldu penatenin pilik kremini sürdüm kızarıklık hafifledi ama tamamen geçmedi bir türlü. Yarın doktora götüreceğim artık o ne önerirse bir de onu denerim.
melindababy neslika çok teşekkür ederim yenidoğan bebeğim daha pamuk ve suyla temizliyorum ama altını iyice kurulayamıyorum pamuklarla pıt pıt yapıyorum sildiğim yer fazla ıslak olmasın dıye 😊molfix mavi kullanıyorum o zaman yine duruma göre bakayım ❤️
neslika melindababy aynı şekilde ben de pamukla dokun çek yaparak kurutuyorum. Yenidoğan dönemi en hassas dönem. Mavi pakette sorun olmuyorsa daha da olacağını sanmıyorum. Ben bezi de organik pamuklu tercih etmiştim tek fark buydu. Sağlıkla büyüsün 💙
dreamm [silindi] ben kızım için kullanıyorum hemen geçiriyor pişiklerini siz yinede bir görünün tabi alerjik olabilir
Kitsu melindababy ben kızardıkca sürüyorum. Bide gece uykusundan önce içeriği temiz değil diyorlar da bize bir tek o iyi geldi. Havalar sıcak diye boğumlari da pişmiş ona da iyi geldi bacağına boynuna falan sürdüm incecik.
ykaya18 Aslında 3 farklı ürün kullandım ama sonuncuda buğday vardı sanırım buğday alerjisi varmış ve çok fena pişik oldu, o durumu 2 günde sudocrem ile toparladık şimdi sadece ondan devam ediyorum çok memnunum 🌸
jesseanddaphne albatross kantaron merhemi otomakirkpinar satıcısı çok memnunum yağ formuna göre daha kullanışlı geldi
hakinhakin mimiege bende Mustela kullanıyorum ama hep kızarık poposu. Ne yanlış yapıyorum anlamıyorum. Başka birnsey kulkanacagim bitince sanirim
2prensannesi29 biricik9 hametan hamezinc travozol madecoll hepsini karıştırıp yapıyorum doktorumuzun dediği gibi
tubasavut 2prensannesi29 iyi geliyor mu bende hamazing ile zalain karıştırmiştım doktor tavsiyesiyle oda iyi gelmişti
nilsara neslika başka bi iyi doktora gittim o önce bu ilaçları kullan dedi geçmezse gelirsin dedi saolsun verdiği ilaçlar iyi geldi geçmeseydi hiç alerji testi yaptırırdım mutlaka