2 yaşında dayak yiyen bebek, pazarda öldürülen Ahmet, yoğun bakımda istismara uğrayan çocuk, komsulari tarafindan istismara uğrayan sıla bebek, yenidogan cetesi …. son zamanlarda böyle haberler o kadar arttı ki çocuklarımız nerde güvende olucak nasıl koruyacaz? Allahim çocuklarımızı hep iyi insanlarla karşılaştırsın. Bu zalim ellerden uzak tutsun. Anksiyetem artıyor resmen.