salmkbb
Ben sağımla besliyordum 12 aylıkken kestim hipp mama kullanıyorum süt almadan uyumuyor su faaln hikaye yani.
Uyumadan hemen önce ya muhallebi tarzı besliyorum yada mamasını veriyorum öyle uyuyor alıştı gecede hala 2-3 kere beslenmege kalkıyoruz.
Nasıl bitiricem bilmiyorum