salmkbb bende 19 aylıkken kestim ama mama vermedim. İçim ya da pınar ın devam sütünü aldım başta sevmedi, ona özel pipetli bardak almıştım o şekilde sevdi alıştı. Ama bazen süt değil de kefir veriyorum mesela onu da sever. Yemek yedirip yatırmak istemiyorum muhallebi falan bence ağır olur rahatsız eder diye düşünüyorum. Sütü de doktorumuza danışıp başlamıştık zaten o da yemek yedirme süt içirip uyutabilirsin demişti