Ebruea Yorgunanne1 görüntüsünden dolayı olabilir kilosu baya pahalı hemde fındık kadar 2 tanesi 5 liraya aldım ama kullanmadım bende 🙃
Ebruea Yorgunanne1 kilosu 150-200 gibi birşey di yanlış hatırlamıyorsam eminönünde😂😂😂 yemek yiyemiyorum ki doğru düzgün içine rendeleyim ne yazık ki hiç susmayan sürekli ağlayan bir bebeğim war🤦♀️
Baharoyku Busraa6842 canim bizde 3 aylık olduk kolik bebeğim cok cektim biogaia damla kullandık cok şükür bitti gazımız bizim ama her bebek de tabi farklı damlalar fayda ediyor
Ebruea Yorgunanne1 doktor çok gazlı dedi. En son lavman la gaz yaptırdı. 😔 Bir de kolik sürekli kucakta geziyoruz
fatmadefne Busraa6842 benim kizimda kolikti metsil kullandik fayda etmedi sonra doktorumuz maflor damla var onu verdi rahatlatti. Ama sen yinede bir doktoruna daniş derim..