biee23 bende 2 yaş sendromuna bağlıyorum ama bunun sonu yok gibi bende artık tahamulsuz sınırlı bir insan oldum ne yapsam işe yaramıyor kucaklasam olmuyor kucaklamasam olmuyor aglatsam olmuyor aglatmasam olmuyor gerçekten delirmek üzereyim bende tanıdığım bazı çocuklar hiç böyle değil nerde hata yaptım diye düşünüyorum onuda bulamıyorum çok zor bazen hala lohusa depresyonu dan cikamadimmi diye bile düşünüyorum pskiyatriye falan gitmeyi düşünüyorum yada doktora danışıp kızımı goturucem çok yoruldum artık