Kızlar bi benim oğlum mu böyle acaba. 22 aylık asla ama asla 5 saniye bile oturmaz o kadar hareketliki sabah 6 da güne başlıyoruz akşama kadar asla enerjisi bitmiyor ve asla oyuncaklarla oynamaz yani oynasak bile birlikte 3 4dk en fazla. Sürekli pencerelere tırmanıyor halıları kaldırıyor koltukları odanın ortasına itiyor perdeleri çekip duruyor. TV’ye bişeyler fırlatıyor. Sabah uyanır uyanmaz zaten direk çekmeceler falan makyaj çekmecesi herşeyi yere boşaltır. Gün içinde de öyle asla hiç bişey sabit durmicak dağıtıcak mutlaka. Yani tek başıma çok ama çok yoruldum. Dışardada aynı parka gidiyoruz aynı asla durmuyor. Evde aklınıza ne gelirse kırdı. Oyuncaklar kitaplar sürekli sağa sola fırlatıp onlarida kırıp parçalıyor beni asla dinlemiyor. Böyle olan var mıydı acaba geçici mi