biee23 Size de çok geçmiş olsun.Yani biz de ateş olmadı ama dediğim gibi ilk gün iki kere kustu iştahsızlaştı iki kere de ishali oldu.Ertesi gün hemen götürdüm probiyotik ve dediğim gibi kusma bulantı için motis verdi şimdilik antibiyotik öngörmedim dedi.İshali biraz daha devam ediyor. Doktorumu da öyle söyledi geçen hafta inatçı ateş ile salgınımız vardı bu hafta da ishal kusma başladı sürekli bir salgın hali var dedi açıkcası gerçekten çok zor çocuk hasta olunca hayat duruyor resmen inşAllah bir an önce sağlıklarına kavuşur kuzucuklarımız