3 gündür gecmeyen su gbi ishal var hastanede sıvı verip eve yolluyolar baska hastaneye geldim günde 16 17 yapıyor yemiyor içmiyor suan sadece serum veriyorlar yatıs verecekler çok kötüyüm geçirenler yazabilir mi su gibi yapıyor sürekli karnı şişti serumla beslendiği halde yine kan gazları kötü geldi basına gelen varmı