gulayyyyy Balin_annesi benim arkadaşımın öyle muallakta kaldı var mı yok mu 11 haftaya kadar sonra kanaması başladı sağlıksız bir gebelik olduğu için devam etmedi sizin de hayırlısı olsun hakkınızda
EzgiOduncuoglu Allah hayırlısını nasip etsin inşallah. Tam tersi bi durum olursa eğer kürtaj olmanız gerekirse de hiç korkmayın hiç bişey hissetmiceksiniz hiç ağrınız bile olmucak uyandığınızda ben ilk bebeğimde düşük yaptım kürtajla aldılar
Balin_annesi EzgiOduncuoglu bende hiç olmadım o yuzden çok gerildim korktum 2 gün beklettiler almadilar evet uyutuyorlarmis öyle dediler
Balin_annesi bekt55_ ağrılarım oluyor hem karnımda hem belimde hiç Bi iş yapamıyorum fazla ayakta da duramıyorum hep dinlenmek uzanmak istiyorum. Durumum şuan net değil perşembe gününe kadar yine beklicekmisim tekrar bakicaklar eğer geç döllenme ise zaten tutunur ama değilse sonlandiracaklarmis artık
Balin_annesi asilkader sat göre 9 haftayim yolksac kesesi de oluşmuş o da yoktu yani Bi umut onu gördükten sonra sanırım bekleme kararı aldılar ama fetus oluşmuyor o olussa anca kalp falan duyarlar iste