Bugün hastaneye yatisimi yaptilar başka Bi post açmıştım bazıları umut olmuştu ama sanırım o umut bitti. Bugün kurtaj olacaktım 2 kez yine usg baktılar 2 gündür yolk kesesi olusmus bu daha öncesinde yoktu Bi umut yarına kadar yine bekleme kararı aldılar. Keseyim bidaha olceceklermis bugünle aynıysa alacaklar ama gelişme varsa çıkaracaklar beni. Var mı bu durumu yaşayan sonuç ne oldu? 1 günde hersey değişir mi yoksa kesin alırlar mı ? Geç döllenme olabilecegini de söylüyorlar Bi umut korkuyla çaresizce bekliyorum dua edin olur mu çok korkuyorum. Kurtaj hakkında bilgi verin nolur