sallyt canım benim benimde kızım 8.5 aylık ve aynı anlattığın gibi. Benim ailem burada annem sürekli desteğe geliyor. Gelmese naparım bilmiyorum. Çok iyi anlıyorum halini. Beş dk yerinde durmuyor ayakta dursan ondan da sıkılıyor emeklemiyorda. Ne kimseye gidebiliyorum ne kimseyi çağırabiliyorum. Gittiği yerde uyumuyor. Uyku saati geldiği koştur koştur eve dönüyoruz. Çok zor bir süreç farkındayım. Senin desteğe ihtiyacın var. Umarım yanında birileri vardır. Ama unutma onun sana ihtiyacı var bağırmamaya çalış. Biraz gergin olsam bebeğim daha çok hırçınlaşıyor. 1 yaşında düzeleceğini düşünüyorum. Dayan ve lütfen psikolojini iyi tutmaya çalış.