sallyt bağırmak çözüm değil, çocuğun korkacak olmasını geçiyorum bağırdığın vakit harcadığın enerji seni daha çok yorar. Gereksiz ağlamalara karşı kendini kapatmaya çalışman lazım, 5 yaşına yaklaşmış iki veledi olan biri olarak yazıyorum bunu. Önümde iki saat ağlasalar fon sesi gibi gelir bana, gerekli ağlamayla gereksiz ağlamalara karşı kendimiz tepkisizlik falan geliştirmeliyiz. Her zaman memnun edemezsin zaten çocuğu, yapısı bu yani. Sadece kendini telkinle sakinleştirebilirsin canım. Allah yardımcın olsun, inşallah geçecek bugünler. Geçiyor gerçekten.