momas nkygsz anne ve eş sevgisi birbirinden çok farklı iki duygu. Hani 2 tane anneniz vardır 2 si de üveydir bu soru o zaman sorulabilir.
NatashaRomanoff nkygsz neden böyle bi tercih yapalım ki 😀 küçükken anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun diye sorulan sorulara benzemiş
ElisaMom_ nkygsz eşe sorsan oda anne der anne herkeste çok farklıdır tamam esde ayrı ama anne apayrı😌
Usnac1995 nkygsz Annem benim bu hayattaki en güvenli limanım. Ama evlendikten sonra eşimde öyle oldu. İkisinin yeri bambaşka