Neye dayanarak bu kadar hakareti saydınız anlamış değilim. Etmediğiniz laf kalmadı. Ne biliyorsunuz benim bebeğimi ne ile beslediğimi? Postu açan şahıstan çok siz karışmışsınız. Ben de size cahil mi deyim şimdi? Ne münasebet? Kim veriyor size bu hakkı? Terbiyenizi takının haddinizi bilin burda herkes herkesin ne demek istediğini gayet anlayacak kapasitede. Ne ile beslerseniz de besleyin bu da bana tecrübe olsun.