Hala alttan alttan insanları kötü hissettiriyorsunuz farkında mısınız? Ki farkında olsanız bu kadar saçma bir yazı yazmazdınız.
Benim yemediğim hiç bir şey kalmadı, aktif emzirdim, sağdım her şeyi yaptım sütüm vardı ama yağsızdı 4 günlükken sarılıktan hastaneye yattı bebeğim fototerapi aldı ve mama desteğine başladık doktorumuzun tavsiyesiyle. Mama + meme gittik çok şükür bebeğim büyüdü 2 yaşında oldu. Hiçte sizin empoze etmeye calıstığınız gibi yazık olmadı illa anne sütü diye çocuğumu açlığa mı mahkum edecektim? Saçma sapan düşüncelerinizi kendinize saklamanızda fayda var burada sütü gelmeyen, sütü artmayan, kalitesiz sütü olan, sütü doyurmayan yeni anne veya anneler var siz insanları kötü hissettirip vebal almaktan başka bir şey yapmıyorsunuz ki biliyorsunuzdur sütü etkileyen stres diye bir şeyde var sizin yorumunuz strese sebebiyet verebilecek ucu çok açık saçma sapan bir yorum.