karpuz_ evet canım netten bakınca ben de o olduğunu gördüm doktora gittik az önce dokunduğu bir yerden mikrop kapmış o yüzden hem ateş hem ellerinde döküntü yapmış dedi ilaç verdi
cakebabe çok geçmiş olsun sana da kuzum oğlumda da aynı önce ateş sonra bunlar çıktı doktor ilaç verdi şurupla geçer dedi bakalım
maygirl çok teşekkür ederim canım valla olabilir çocuklarla oynarken olmuştur belki
pimpiriklianne43 az önce doktordan geldik kuzum şurup ve krem verdi şurupla geçer geçmezse o zaman krem sürün dedi size de çok geçmiş olsun
mrvbcr0 çok geçmiş olsun kuzum evet o da sanırım başka yerden mikrop kapmakla çıkıyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 😍🩷
Karanirem parka da götürmüştük eşimle belki ordan kaptı çok sağol canım