bittercikolata__ benimki ortama da girmiyor kendiliğinden çıkar mı bilmiyorum okula gitmiyor henüz buluştuğumuz kişilerde de hiç yoktu hatırladığım kadarıyla 2 senedir çıkıyor büyük oğlumda yaz başında özellikle kışın geçmişti.
mer_ann herkeste aynı etkiyi göstermiyor demek ki küçük oğlum 3 gecedir aşırı huysuz 15-30 dk arası hep uyanıyordu ben sinek ısırığı falan sandım başta çoğalınca o olmadığını anladım. Yukarıdaki hanımefendi de bi bakıma doğru söylüyor büyük oğlumdaki el ayak hastalığı sanırım geçen sene de yaz başında çıktı kışa doğru geçti su topluyordu ve patladı ama sadece ellerinde vardı.