egemmmmmmm rumeysa06 bizimde düşük çıktı 6 aylık şuan iğne oluyor önce 3 günde bir 3 kez sonra 3 hafta haftada 1 iğne bitince ocean damla var ona geçeceğiz bizimki 122 çıktı sizin kaç acaba ?
rumeysa06 egemmmmmmm 162 çıktı bizimde ocean başladık direk haftada 2 bi au boyunca sonraki ay haftada 1e düşecek
Usnac1995 rumeysa06 Doktorunuz ne önerdi Bizimki düşüktü aşırı olmasa da. Damla kullandık. Yükselmezse iğne olacaktı. Şükür 2 şişe Ocean bitirdik ve yükseldi. Şuan 2.5 yaşında tahlilleri yine iyi geldi. Geçen sene kullanmıştım ocean ı.
rumeysa06 Usnac1995 agızdan igne kapsül mü ne varmış biz onu istemedik ocean önerdi oda aynı dedi biz daha yeni başlayacağız 3 ay sonra kontrol dedi sizin bebeginiz kaç yaşında ne zaman düşük olduğunu farkettiniz
Usnac1995 rumeysa06 Sanırım 20 aylık gibi tahlil yaptırmıştık. 2 şişe ocean bitirdik. Yükseltmişti. Şuan 2.5 yaşında tekrar tahlil yaptık yine iyi. Damla yükseltiyor yani, iğne vermeyin hemen
rumeysa06 Usnac1995 aynen bizde öyle tercih ettik umarım hızlıca yükseltir. Yumurta et vb şeyler yesin bol bol dedi sürekli veriyoeum aslında ama az yiyor
Usnac1995 rumeysa06 Benimki hergün 1 yumurta mutlaka yerdi, et, balık her hafta yerdi ama düşük çıktı. Besinlerle yükseleceğine hiç inanmıyorum. Merak etmeyin ocean mutlaka yükseltecektir