demetdenizc rumeysa06 bizim de maalesef düşük cıktı takviye kullanjmı yapmaya basladık doktorumuz çok çabuk toparlar dedi bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle sizinde
Xname rumeysa06 3 aylıkken düşük çıktı İlaç kullandık damla şeklinde sonra ki ölçümlerde yükselmişti İlacın dozu var ama her seferinde aynı miktarı vermiyorsun filan doktorunuz anlatır Fark etmeniz iyi olmuş zeka için önemli b12
Uykusuzkoala rumeysa06 benim bebegimin de cok düsük cıkmıstı 16 aylıkken falan 5 gün igne oldu ardından dynavit b12 lizinkid kullandık kan degerlerinde hemen yükselmişti.
demetdenizc rumeysa06 ocean kullandık ama doktorunuz önerisi olsun size de cocuk özelinde konusmak lazımdır belki
demetdenizc HaniiiKaaaa bir hafta her gün bir paf sonra haftada iki kere bırakcagınız zamanı ben söylicem dedi doktorumuz o yüzden bu tür takviyelerle dahi doktor önerisi olmalı
neslihanada gokce21 iğneyi birkere vurdular sonra 5 gün damla kullandık yükseldi geri değerimizi hatırlamıyorum şuan 15 aylık ama düşüktü baya