Yumuşatıcının kalıcılığı bazen çamaşır makinesine de bağlı oluyor bazı makineler eski yada hiç temizlenmemiş o makineye hangı yumuşatıcı kullanırsanız kullanın asla koku kalmaz bide kötü kokar. Geçen sene bizim çamaşır da öyle oldu eski model olduğu için yumuşatıcı kokusu hiç yoktu hatta kötü koktu. Lastiklerini sürekli temizlerim arada bir boş 60 derecede çalıştırırım ama faydası olmadı. Sonra eşim çamaşıra gelen su borusunun filtresini değiştirdi sonra yumuşatıcı kokusu çamaşırlarda kaldı