Benim iki hafta oldu gecikeli üç kere test yaptım negatif ama hala olmadım. Tarlusal kullandım haplar bu sabah bitti bakalım ne zaman olacağım. Psikolojim bozuldu resmen oturup ağladım hamile olmamalıyım 😞😞 doğum izninden işe döneli 1 sene bile olmadı