minelmom En son 16 Mart’ta regl oldum kondomla korunuyoruz ve her ilişki sonrası kondomu kontrol ediyoruz bı kaç gün sekme olurdu her ay ama hiç böyle bı şey olmamıştı gecikmenin 9 yada 10 gün sonrasına prodoctor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı hâlâ olmadım bugün oldu stersten delirmek üzereyim helppppp kekik suyu içtim gelmedi adet masajı yaptım hala yok . Neden acaba
Aslansisi1 minelmom merhaba 16 Mart’ta bende en son regl oldum ,ve daha dün gece regl oldum ,testte yaptım ne olur ne olmaz diye hamile olduğundan suphelendim ay bitti ben olmadım diye strese girdim ,ama çok gergindim 10 gündür
alparslan14subat minelmom okurken kendimi yaşadım resmen her ay düzenli olan hatta erken olan ben 15 aylık oğlum var bende bu ay 5 gün geçti olmadım bende dün aynı şekilde erken gebelik testi aldım aynı markanın yaptım tek çizgi sanırım bu depremden dolayı stresten kaçtı bizimki 🤭 başkada bişey gelmiyor aklımda
Hafsamina minelmom canım youtubede bir gebenin günlüğü adet söktürücü masajı var onu yap iki üç güne bilemedin aynı gün bile sökülürsün ama hamile olmadığından kesin eminsen yap ben hep gecikince yaparım hiç zararı yok olurum
Sinem567s Bende sizinle aynı durumdayım ilk defa benimde bir hafta gecikti belim inanılmaz ağrıyor ama ne gelen var ne giden bende test yaptım negatif çıktı ama yinede düşünmüyor değilim stresten kafayı yicem
Sinem567s Reglim bugün tam bir hafta gecikti belim her yerim inanılmaz ağrıyor acaba test yine alıp yapsam net sonuç verir mi umarım değilimdir ya 🤦🏻♀️
busrara12 minelmom deprem bölgesinde miydiniz? Onun stresinden korkusundan olabilir ben de olamadım hâlâ cevremdekiler de ya erken oldu ya hâlâ olmadı benim gibi
minelmom busrara12 yok deprem bölgesinde değildik ama mevsimsel de olabilir bilemiyorum bı de olmadıkça da stres yapıyorum testte negatif yine de acaba demekten kendimi Alikoyamiyorumm
Nilamom11 minelmom benimde 10 gündür adetim gecikiyor kan verdim test yaptım negatif halada olmadım stresten bende delirdim niye herkesin adeti gecikmiş bu ay anlam veremedim
akdjdowlkk minelmom ay bende ramazan ayinda oyle oldu 15 gun geciktim cok stres yapiyorsun belki ondanda olmuyo olursun bence bugun yarin