cepoykusu35 Biz de iki defa 3. Ay ve 5. Ayda 950 şer tl ödedik birde 13. Ayda var Allahtan sonra bitiyor😊
aylaerkan cepoykusu35 bende geçen ay 950 ödedim menenjit aşına.bu kadar önemli bi aşıyı devlet nasıl karşılamaz ki anlamıyorum. Hastalıklar kol geziyor ama aşı ücretli(!)
20Elif26 Ceren0109 canım zam değil aşılar dolar ile geliyormuş ondan olmjs olabilir. Ancak aşıların ücretsiz olması taraftarıyım
aylaerkan Ceren0109 Dr u yapınca içime daha çok siniyor.. özel aşıları tümünü Dr unda yaptırıyorum bu yüzden
cepoykusu35 aylaerkan aynen öyle a Allah korusun tabiki herkesin bebeğini ama yaptıramayan da çok devletin bunu muhakkak aşı listesine eklemesi lazım biran evvel
Eraksu Ceren0109 biz rota virüs menenjit aşklarına geçen hafta 950 tl ödedim muayene ücreti falan bugünde 2. Dozunu 500 tl ödedik allah yardımcımız olsun valla olmayan napıcak bilmiyorum 🤷♂️