Geçen hafta eşim gidip eczaneden alıcaktı ayırtıcaktı fiyatını 280 tl demiş eczacı yaptırıcagınız gunden bıgun once gelin oyle ayıralım sımdı yapamıyoruz demiş saçmalık. Dun ayıttırmaya gitti zam gelmiş rota aşısını 310 tl olmuş gerçekten artık insanları nasıl sömuruceklerını bilmiyorlar ücretsize çevirmeleri gerekirken daha da zam yapıyorlar oğlumun sağlıgı için yaptırmak zorundayım da gercekten insanların durumlarını asla dusunmuyorlar bizim de durumumuz yok maddi gücü olmayan ne yapıcak neden bebekleri düşünmüyor bu devlet güya devlet işte. Verdiğim paraya değil oğlum için feda olsun ama zar zor bulup 280 e tamamlayıp dun de 310 demeleri insanı cıldırtıyor.