allwrite Aferin, diğerlerine de teşekkür etmeyi unutmuştun galiba, sayemizde hatırladın. :) bir musibet…
Aseldurumom_ allwrite çok çok özür dilerim gerçekten evet çok var öyle tipler bende buraya bildiğim konularda yazarım genellikle ama gerçekten bi nezaket gösterip çoğu bir teşekkür etmiyor burda tanınanlar daha çok o ilgiyi goruyor kusura bakma canım birdaha etiketlemem hakkını helal et
Aseldurumom_ allwrite çok çok özür dilerim gerçekten evet çok var öyle tipler bende buraya bildiğim konularda yazarım genellikle ama gerçekten bi nezaket gösterip çoğu bir teşekkür etmiyor burda tanınanlar daha çok o ilgiyi goruyor kusura bakma canım birdaha etiketlemem hakkını helal et
allwrite Aseldurumom_ Estağfurullah, ne özrü… sizlik hiçbir şey yok. Kimin ne olduğunu malesef baştan bilemiyoruz. Tamamen insani duygularla etiketlediğinizi biliyorum, ben de bu duyguyla hareket ettiğim için bilgimi aktardım. Sevgilerimi iletiyorum.🌸
Aseldurumom_ allwrite yani bi seni biliyorum burda gönderilerinden aklımda kalıyor çünki ama dediğin gibi çok haklısın ben de sevgilerimi iletiyorum ve bolca 💐💐💐
minikmucizemaak prensimm18 Bende tem tersi biliyorum aslında ama emin değilim. Dedem ölmeden kısa süre önce ( kalp krizinden vefat etti) dayıma bir arsayı vermiş ve oraya karşı diğer evlilik dışı çocukları dava açtı şuan mahkemede. Ama bir dükkan var orayı mesela yengemle dayıma vermiş sağlıklı zamanlarında oraya dava açamıyorlarmış. Öyle dediler ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi.