Aseldurumom_ iyi niyetle etiketlediğinizi biliyorum. Ama burada herkes sizin benim gibi değil, bir teşekkür bile edemeyecek kadar nezaketsiz, bunu belirtince de utanmadan üste çıkmaya çalışacak kadar pişkin ve terbiye yoksunular. Rica ederim beni tanımadığınız kişilerin postuna bir daha etiketlemeyiniz. Sevgiler.