GkcnKn benim de oğlum aynı yaşta, son belki yedi aydır böyle. Akşama kadar hoplar zıplar atlar , scooter sürer akşam uykusundan bacağım ağrıyor diye ağlayarak uyandı . geçen hafta depremde dışarıda kaldık hava da esiyordu bacaklarım üşüdü dedi. Sabah ağrısından yere basamadı. Tabi ben de sizin gibi düşündüm, ağlıyorum hemen doktora götürdüm. Acile iki kere film falan çekildi bir şey yok dediler. Sonraki gün çocuk doktoruna götürdüm , ittir diyor ittiriyor yürü diyor gayet düzgün falan. Kadın dedi ki çok korkmussunuz ben yine de kandan kimyasal değerlere de bakayım içiniz rahat olsun dedi. Bir ay sonuç tek tek çıkar beklersiniz dedi. Şimdi o basamadığı günlerin acısını çıkarıyor, bense günde beş kere e nabiza giriyorum. Şimdilik sonuçlar temiz. Muhtemelen soğuk hava, d vitamini, protein yemiyorsa o da yapar dedi ki yemiyor et balık , bir de yoruyor kasları eklemleri o da ağrı yapar dedi doktor. Gel de içimdeki deliye anlat dedim doktora güldü 😄