GkcnKn benim oğlum da 3 yaşında. Daha önce 1 2 sefer oldu kış ayının baslariydi sanırım, henüz kombi kapalı üşümesin diye çorapla yatiriyordum, uykusundan 1 2 sefer bacağım ağrıyor diye uyanıp ağlamıştı, çoraplarımı çıkar falan demişti. Çıkarınca hiç birsey olmamış gibi rahatlayın uyumustu, bacak ağrısı değil de çorapla olduğu için sıkıntı bastı herhalde gibi düşünmüştüm. Sonrasında da hiç çorapla yatirmadim. 1 2 hafta önce yine aynı şekilde bacağım ağrıyor diye uyandı bi gece, bu sefer de üstüne yattığı bacağı sanırım uyuşmuş o yüzden ağlıyordu, yani öyle tahmin ettim o bacağının üstünde yattığı için ovdum masaj yaptım falan öyle daldı yine uykuya. Allah korusun tüm çocuklarımızı kötü bir durum asla olmasın inşallah ama, bende büyüme kaynaklı yaşanıyor böyle şeyler diye düşünüyorum.