2 yıldır burda yaşıyorum sanayi bölgesi havadı pis bazı yerlerden geçiyorsun fabirika kokusu okadar yoğunki tabi ben kara ağaçta oturuyorum kapaklıya bağlı ama öerkez köy çok yakınımzda ve alışverişe felan oraya gideriz yeni yeni büyüyor evler yapılıyor ama ben sevmedim