Tepe diye geçiyor adı siteler ve en lüx semti orası oranın benim kvler orda yaşıyor hep gidiyoruz yani iyi hoş yaşanılacak biyer istambula 45 dk falan kipa var avm büyük top havuzu falan var sanki istambulda kapıyoruz her gün gezmeye gitmiyoruz ya çocuklar parkta okulda evde büyüyo gezmeye ordan da gidilir