glahgul elbette var hemde büsürü :) ben bir yıla yakın et, süt süt ürünü yumurta, kuruyemiş susam vs yemedim. Çok zor ama geçiyor. Kızım şu an 19 aylık sadece yumurtanın beyazını tüketmiyor. Ben herşeyi yiyorum. Ve evet kesinlikle bir immunolog ile çalışın süreçi normal çocuk doktoru ile takip etmek çok zor.