momas Rabiiul ah canımmm benim bizim de 1 tane çıktı sonunda geceleri fenaydı 2 gecedir tetagil veriyorum çok şükür uyuyoruz😥
Rabiiul momas oy inci gibi dişleri olsun canım , altta 3 üstte 4 diş var alttaki 4. Diş zorluyor muhtemelen üst 4 tanesinin de yanları beyaz beyaz olmuş onlarda ağrı yapıyor muhtemelen calpol verdim Tetagil de verdim uyudu
momas Rabiiul aaa köpek dişi mii geliyoor o baya acıtırmış canım geçen birinin çıkıyordu burda fenaymışş
merveaslanb Rabiiul diş yada büyüme atağından olabilir. Yakın zamanda benzer bir durum yaşadık zamanla düzeliyor.
Bsmdg Rabiiul benim kızımda 9 aylıkken ağzını açmadı hiç. Çok iştahsızdı. Üst dişlerini çıkardı. Sonra düzeldi. Şimdi yine iştahsız üst yan dişleri geliyor 11 aylık. Yemek yememesi çok üzüyor ama geçecek 🥺
Rabiiul Bsmdg benim kızmın 7 dişi var üstte 4 dişi var zaten canım altta 3 diş var muhtemelen 4. Dişi baskı yapıyor yada üst yanlar ama düzeldi