Rabiiul Kızım 9 ay 19 günlük ek gıda da sorun yaşamıyorduk 2 gündür ağzına geleni diliyle atıyor acaba dişten mi böyle yapıyor?
momas Rabiiul Büyük ihtimal dişten canım aynısını yaşadım çünkü diş çıkınca rahatladı şu an mesela iştahı açıldı
merveaslanb Rabiiul diş yada büyüme atağından olabilir. Yakın zamanda benzer bir durum yaşadık zamanla düzeliyor.
Bsmdg Rabiiul benim kızımda 9 aylıkken ağzını açmadı hiç. Çok iştahsızdı. Üst dişlerini çıkardı. Sonra düzeldi. Şimdi yine iştahsız üst yan dişleri geliyor 11 aylık. Yemek yememesi çok üzüyor ama geçecek 🥺
Rabiiul gizememre bir tane dişi çıkmadı zaten hafiften ateşi de var acaba onun huzursuzluğu mu ya hiçbir şey yemedi bugün