newmo dmlagnr canım İnan onları düşünmüyorum her sanşye ağlıyor suan ki sorununu bir çözsem rahatlayacağım
dmlagnr newmo o an hiç gecmiycek gibi geliyo demi o 7/24 aglamlari çok zor geliyo ama inanki annesi geçiyo sen ne kadar sitressiz olursan çocukta o kadar kolay atlatır bu durumu ben çok sitresliydim yardım almadığım için ofkeliydim sürekli ağlıyordum keşke yapmasaydim hep kendimi uzmusum gelip geciciymis hepsi tatlı bı anı olarak kaliyo
dilannnn_ Merhaba lütfen yorumumu görün şuan aynı şeyleri yaşıyorum sürekli ağlama daha emerken karın guruldaması huzursuzluk süt alerjisi mi Laktoz intoleransı mı ne yaşıyorum bilmiyorum doktor bugün Relaktaz damla verdi sizin süreciniz nasıl oldu geçti mi ?