gizematadeniz canım kolik bebekler akşamları çok ağlar be bu denli nöbet geçiren görmedim arkadaşlarımın bebeklerinde, benimki 24 saat ağlıyor gören halime acıyor keşke görseniz bebeğimi 24 saat katıla katıla ağlıyor bir dünya gaz damlası kullandım hiçbir faydası yok hala aynı , ağzının kenarında zaman zaman İsilik değil bildiğin kızarıklıklar oluyor gürültülü ve çok kötü kokulu kakası var çok kusuyor meme emerken çekiştiriyor ıkınıyor şüphelerim bunlar