bububuu iki oğlum var ilk oğlum daha 18 aylıktı 50 60 kelimesi vardı 2 li cümle kuruyordu . 2. Oğlum şuan 20 aylık söylediği kelimeler
Anne, baba, mama , meme , dede, nene, abi, ver, gel kedi , beni, göbi ( göbek) menim ( benim) . Herseyi anlıyor. Diğer odadan sesleniyorum masadaki ıslak mendili getir diye hemen getiriyor. Her nesnenin adını biliyor tarağı getir diyorum gidip banyodan alıyor. Ama yeni kelime ve cümle yok. Birde kendim özel eğitim öğretmeniyim herseyi yapıyorum evde yok . Kitaplar , kartlar asla ilgisini çekmiyor çok hiperaktif bir çocuk asla yerinde duramıyor . 2 haftadır oyun atölyesine başladık iyi geleceğini düşünüyorum