Merhabalar.Benim oğlum 3 yaşında.Tv,telefon baktırmıyorum.Çok aktif bir çocuk.Bolca park,oyun alanı,kitap okuma,etkinlik,dışarı çıkarma (günde 2 bazen 3 defa).Kelimesi bol ama cümlesi yok.Verdiğin komutları yerine getiriyor.Göz teması var.Kim ne derse anlıyor.Sağlık ocağında ki hemşire ve normal doktor gördü.Herhangi bir sorun görmediler.Birden konuşur,zamanla açılır dediler.