TQYmom2525 merhabalar tabiki kesmeyin uzamış sarılık o kimisi 2 aylıkken kimisi 3 aylıga girerken geçiyor iki evladımdada oldu ilk kızım 3 ay sürdü oğlumda 2 aylık olduğunda geçmeye başladı anne sütü sarılıgı bu doğru ama bence geçsin diye sütünüz varken kesip mama vermeye gerek yok bence zaten böyle birşey doğru olsaydı doktor kontrolde sizi uyarırdı