TQYmom2525 Merhaba, bebeğim 1 ay 5 günlük, 5 ci gününden az sarılığı vardı, hala geçmedi, bazen artıb azalıyor, anne sütü sarılğı diyorlar, 2-3 gün anne sütün kessen geçe biliyormuş, bu konuda bilgisi olan varmı
yldzzz557 TQYmom2525 bizde de vardı 2 aya yakin da sürdü. Kimse de bana emzirme gecer demedi . Hatta doktor bol bol emzirmek dışında yapacağın bisi yok dedi ve zamnla kendiliğinden geçti. Sakın bunun için emzirmeyi bırakmayın
hhtce TQYmom2525 benim iki çocuğumda anne sütü sarılığı oldu biri 2 ay sürdü biri 3 ay hiç bir doktor da sütü kes demedi bol bol emzir dedi zaten kritik zamanı geçmişsiniz endişelenmeyin stres yapmayın yakında geçer bol bol emzirmeye devam edin
koruk TQYmom2525 merhabalar tabiki kesmeyin uzamış sarılık o kimisi 2 aylıkken kimisi 3 aylıga girerken geçiyor iki evladımdada oldu ilk kızım 3 ay sürdü oğlumda 2 aylık olduğunda geçmeye başladı anne sütü sarılıgı bu doğru ama bence geçsin diye sütünüz varken kesip mama vermeye gerek yok bence zaten böyle birşey doğru olsaydı doktor kontrolde sizi uyarırdı
newmo Sütü kesicen diyen hangi cahil acaba asla kesme aksine bol bol emzir 2 aylıkken tamamen geçmişti
syldz61 TQYmom2525 yapmayın gözünüzü seveyim o süt şifa cocugunza bakin yazanlar var hepimiz emziriyoruz elhamdülillah.
aycanx 22 günlük bebeğim var ve bizde de var anne sütü sarılığı doktorum bol bol emzir gerekirse uykudan zorla uyandır emzir sütün yetmiyorsa mama desteği başla dedi