ggrqnitt syldz61 benimki de böyle kilosu çok ama iki saate bir acıkıyor aranıyor gece uyanıyor sürekli . Hiç dört Saat uyuduğunu görmedim
sumengen ggrqnitt bi günler bi günlerini tutmuyor ki maşallah Allah sağlık versin bi gün 2 saatte bir kalkıyor bi gün 4 saat uyuyor 😃
myangelson sumengen maşallah nazar değmesin 😅 bizimki 2-2 bucuk saatte bir kalkıyor saat gibi asla şaşmaz 🥴 kilosu falan herşeyi normal bizimki de 4-5 saat uyuduğunu görebilecek miyiz acaba 😅
sumengen myangelson inan hiç ummadığın anda oluyor kuzum 😂😂 şaka bi yana umarım bütün bebişlerimizin uykuları düzene girer yormaz bizi 🫶
ayseguloget Benimkiside 42 gunluk ben yine 2 bucuk saate besliyorum uyandiriyorum hala biraksam uyucak benimkiside ama oyle alismisim hala geceleri sutumu sagip veriyorum birde saglam doysun diye emdigi zaman az emiyor uykusundqn dolayi bende sagim yapiyom