sarppp reklamlarda falanda çıkıyodu savaş oyunu gibi ister tek başına ister arkadaşlarınla yada tanımadığın kişilerle oyuna giriyosunuz 100 kişi var herkesi öldürüp birinci oluyosunuz silah topluyosun falan böyle anlatınca belki güzel gelmiyo olabilir ama alışınca kopamıyosun 😂