Deletedmom192 inanın beynimin sınırlarını çok aştım çok iyi resim çizerim hat sanatıyla uğraşırım müzikle ilgilenirim ama diyorum ya çok çabuk sıkılıyorum sadece her alanda iyiyim lisedeyken bile derste kızların ağlayarak yanıma gelip bşze de fırsat verde derse biz de katılalım gibi söylemleri oluyordu aldığın belgelerin ve madalyaların haddi hesabı yok ha kendi geldiğim nokta kader işte çok çabalasamda istediğim noktaya aile faktöründen dolayı gelemedim ve her şeyden bir anda bunaldım sıkıldım soğudum düşünsenize özgüveniniz bşr anda yol oluyor