Sinon Esilaaysenur ateşini anlarsınız zaten bizde yapmadı aşıdan sonra da acısı geçti normal bir gün gibi geçirdik akşam biraz arttı ateşi 37.5 gibi oldu o zaman calpol verdik uyudu sıkıntı olmadı stres yapmayın
AliyeAsel Esilaaysenur canım ateşini saat başı kontrol et calpol bulundur evde çıktığı zaman bi çay kaşığı verebilirsin korkma huysuzda olabilir biraz kucakta sakinleştir
11RabiaAsel11 Esilaaysenur olmaz cnm onların dediği gün git bence erteleme bebeğinin sağlığı önemli ama oda fazla sıkıntı yapmadı bize inşallah sizinde iyi geçer ama önce annenin sakin olması gerek ki bebekte öyle olsun 😉
Esilaaysenur İğne vurdurdum gününde de ama hiç yatmadı sabaha kadar yavrum ağladı durdu ya o ağladıkça bnm canım yanında onun da yanıyor du ateşi iki kere çıktı şurup verdim çok üzüldüm yaa hala ağrısı var çocuk doktoru na randevusu var ona götürüyor um yavrumu
Esilaaysenur Melikesmum bana da aynısını söyledi çok rahatsız oldu ya hiç uyumadı minnacıgim ya sürekli ne yalan diyim anne der gibi ağlıyor şu arada anne diye çıkıyor du 2 aylıgiz bu arada
Elifdeniz Esilaaysenur benim kızımın en güleryüzlü olduğu gündü hiç korkmayın ağrı ateş huysuzluk olmamıştı çok rahat atlattık