Esilaaysenur biz Çarşamba günü olduk. Gitmeden önce benimle ayni ay Doğum yapan arkadasım gözümüzü korkuttu “Ateş oldu, çok huzursuz, böyle bir şey yok vs.” Fakat ne ateş oldu ne kötü bir şey. Siz sakin olun sonuçta buda onun iyiliği için. Ayrıca ateşte olabilir korkmayın ateş olması kötü bir şey demek değil. Vücut savunma gösteriyorki ateş çıkıyor. Güzel günlerde büyütmeniz dileğiyle🌸