bebemiz günlerdir internette araştırıyorum birkaç sebebi olabilir diyor. Daha öncede üçlü tümör testi yaptırdım çok şükür hepsi temiz çıkmıştı. Allah korusun kötü birşey olsaydı az çok orda belli olurdu. Büyük ihtimalle gecikmeden dolayı böyle çıktı doktorda en kötüsünü düşündü. Ya da ben kendimi buna inandırmaya çalışıyorum 🥹 Amh değerim de çok çıktığı içinde içim çok rahat doktor yanıldı bence. Önceki sonucumu yüksek gördü bakalım buna ne diyecek. Ocak ayında 1.70 çıktı geçen günkü sonucum da 2.83 çıktı.