Beyninizikullanmakucretsizdir canım en iyi doktora gitmişsin anlıyorum ama yine de insanız yani, elbette yanılma payı olabilir. Bence bir doktora daha gidebilirsin. Yoksa 2 hafta boyunca için içini hep yiyecek. Birde bazı doktorlar hep en kötüsünü konuşuyor.
Belki diğer doktor iyi bir şey söyleyecek, velevki ikinci bir doktor iyi konuştu fakat yanıldı, en kötü ihtimalle 2 hafta boyunca bir nebze olsun sana moral olmuş olur.
Bu şekilde Allah korusun sağlığından olacaksın.