minikbebe2 İzmirdeyim ben normalde doktorumuz farklı ama alerji için üniversite hastanesine götürüyorum. Beklemekten başka çaren yok evet mukuslu kaka ve kakada kan alerji belirtisi ama neye alerjisi olduğu ya da derecesini ilerki zamanlarda öğrenebiliyorsun. 5 buçuk aylıkken test yaptılar bizde. Onda bile küçük olduğu için doğru sonuç alamayabiliriz demişlerdi. Bi yandan emzirdiğin için çok dikkatli olman lazım daha önceki postları araştır arkadaşlar senin neler yiyebileceğini yazmışlardı. Çünkü sen dikkat etmezsen ne kadar alerji maması da versen sonuç alamazsın. İçini de ferah tut bağırsak tepkimesiyle gösteriyormuş kendini, alerjisi çıksa bile zamanla tolere edecektir. Rabbim başka şeylerle sınamasın 🙏🏻