minikbebe2 Bebeğim 2 aylık süt ve yumurta alerjisi var alerji maması kullanıyoruz sağıp vermeye çalışıyorum ama düzenli sağım yapamadığım için 10 20 cc anca çıkıyor bebeğimde bazen emiyor basen emmiyor. Mama kullananlar bebeğinizin gelişimi nasıl kilo boy olarak bi gerilik oluyor mu çok korkuyorum bu mamayı da öyle çok severek yemiyor
kirmizibalikbeachte minikbebe2 beş aydır alerjik mama tüketiyoruz. Çocuğumun sağlığı da gelişimi de gayet iyi çok şükür. Bunu nereden çıkardın ki? Bebeğine kötü gelecek bişeyi neden versinler?
xyzxy minikbebe2 bende yaklaşık 9uncu ayından iki yaşına kadar meme mama içti ilk başlarda içmiyordu vanilya yağı damlatıyorduk kokusunu bastırıyordu sonra alışınca sade içmeye başladı çok da güzel kilo alıyordu
hunilimomy minikbebe2 11.aya kadar meme mama şeklinde ilerledik hep persentilin üzerindeydi rahatlıkla icti alerji mamasini nestle alfamino tavsiye ederim
kendihalindeanne kirmizibalikbeachte hangi mamayı kullanıyoruz biz Aptamil pepti kullanıyoruz pek işe yaramadı sanırım
minikbebe2 kirmizibalikbeachte alerjik bebekler gelişimde geri olurmuş vs diye şeyler okudum o yüzden korkup sordum. Sizin neye alerjiniz var test yapıldı mı ne zaman öğrendiniz çok tedirginim ek gıdaya da çok var diyet açma vs nasıl olacak diye sürekli düşünüp duruyorum
minikbebe2 hunilimomy teşekkür ederim. Bebeğiniz şimdi düzeldi mi nelere alerjisi vardı geçecek mi bu çok korkuyorum daha 2 aylığız sütüm de çok az kesilmek üzere mecburen mamayla devam edeceğim
minikbebe2 kendihalindeanne Aptamil pregomin kullanıyoruz evolvia önermişti doktorumuz ama o depolarda bulunmuyor bizde bu mamaya başladık
kirmizibalikbeachte minikbebe2 öncelikle konuya çok ters yerden girmişsin. Bu tanıyı nasıl aldınız kan testi yapıldı mı belirtileriniz neydi? Sonuç ne çıktı? Şimdi bunların hiç birini bilmeden ne ilerisiyle ilgili ne diyet açmayla ilgili bilgi veremeyizki. Mesela oğlumun süt ürünleri demişlerdi 20 günlükken. O zamandan beri alerjik mama kullanıyor. 6 aylık oldu hem deri hem kan testi negatif geldi. Şimdi aşılama yapılıyor mama provokasyonuna başladı dün cumaya kadar o sürecek. Ona göre başlayacağız yoğurt peynir denemelerine. Ama Egzaması tam gaz devam ediyor. Pregomin iğrenç bir mama kokusu dokusu bile iğrenç içmemesi çok normal. Pepti syneo kullanıyoruz bizde zamanla alıştı. Benimde sütüm zaten azdı sonrasında da 1 ayda kesildi. Hep mama kullandı. Merak etme emziremeyebilirsin mama kullanmak zorunda kalabilirsin ama bu evladın için zararlı bir durum değil.
hunilimomy minikbebe2 süt ürünleri, kuruyemis, ilac, arı ,kedi tüyü alerjimiz vardi sut alerjisi gecti tekrar test yaptırdık sonuçlarımız henüz çıkmadı beklemedeyiz. Süt ürünleri diyetle birlikte 4.ayda gecri cok şükür ama digerlwri devam ediyor
minikbebe2 kendihalindeanne yani içiyor alıştı sayılır. Evet gazını alttan çok rahat kendi çıkarıyor sadece ishal gibi cıvık kaka yapıyor mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum
minikbebe2 kirmizibalikbeachte kakada mukus vardı daha sonra bir kere mukusla beraber çok az kan vardı. Test yapılmadan doktorumuz direkt süt ve yumurta alerjisi dedi.
minikbebe2 kirmizibalikbeachte kakada mukus vardı daha sonra bir kere mukusla beraber çok az kan vardı. Gürültülü kaka yapıyordu en başından beri sarılık olduğu için mama kullanıyorduk sütüm azdı. Test yapılmadan doktorumuz direkt süt ve yumurta alerjisi dedi.
minikbebe2 hunilimomy kaçıncı ayda test yaptırdınız biz daha 2 aylığız çok erken diyorlar zaten ciltte bi belirti yok kakadamukus kan vardı
kirmizibalikbeachte minikbebe2 İzmirdeyim ben normalde doktorumuz farklı ama alerji için üniversite hastanesine götürüyorum. Beklemekten başka çaren yok evet mukuslu kaka ve kakada kan alerji belirtisi ama neye alerjisi olduğu ya da derecesini ilerki zamanlarda öğrenebiliyorsun. 5 buçuk aylıkken test yaptılar bizde. Onda bile küçük olduğu için doğru sonuç alamayabiliriz demişlerdi. Bi yandan emzirdiğin için çok dikkatli olman lazım daha önceki postları araştır arkadaşlar senin neler yiyebileceğini yazmışlardı. Çünkü sen dikkat etmezsen ne kadar alerji maması da versen sonuç alamazsın. İçini de ferah tut bağırsak tepkimesiyle gösteriyormuş kendini, alerjisi çıksa bile zamanla tolere edecektir. Rabbim başka şeylerle sınamasın 🙏🏻
hunilimomy minikbebe2 4.ayda ilk testi yaşında ikinci testi suan 2.5yasinda moleküler test yaptircz ilk ikisi deri testiydi ama yeterli gelmedi hala tepki veriyor vücudu döküntü oluyo